neděle 7. listopadu 2010

Fialové růže

5 komentářů:

  1. Nádherné fialové růže jsou nejkrásnější. To je z čeho nebo je to tak koupený korálke? Moc to na fimo nevypadá, protože to je jemná práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivamko.
    Je to pryskyřice.Nemají dírku,musí se lepit.Prtýnek jsem si hodně zamilovala,nosím ho stále.
    Máte vtipný blog.Pobavila jsem se.
    Kamila

    OdpovědětVymazat
  3. Je tu plno krásných blogů s fotkama a ten můj je spíš pro mně, ale budu ráda za oblibu. Moc dík za povzbuzení. Jste první můj čtenář. Já jsem zrovna myslela, že ten poslední článek je dost nesrozumitelný, ale někdy s lidma člověk zažije něco nepopsatelného.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný,roztomilý,kouzelný...dávam jedničku s hvězdičkou.Nedivim se,že ho pořád nosíš.

    OdpovědětVymazat